Konkurs na zagospodarowanie części boiska szkolnego, w ramach projektu SP 5 Gniezno
„Tu się uczę, rozwijam, mam czas na zabawę i relaks”
z programu Fundacji „Santander”- „Tu Mieszkam, Tu Zmieniam” Edycja 1/2019.
1. Organizator:
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Arkadego Fiedlera (koordynacja: pp. Katarzyna Winiarska, Żaneta Piskorz, Renata Nawrocka, Agnieszka Walczak)
2. Uczestnicy:
Uczniowie SP 5 z podziałem na kl. 1-4 i 5-8 (pracujący indywidualnie lub w zespołach, max. 3 osobowych)
3. Warunki udziału:
- udział w konkursie jest bezpłatny i dobrowolny
- uczestnicy zgłaszają do konkursu prace wykonane samodzielnie, wcześniej niepublikowane, z informacją (na odwrocie pracy) zawierającą:
dane autora/-ów: imię, nazwisko, wiek, klasa
- prace dostarczone na konkurs nie będą zwracane autorom
- przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z nieodpłatnym przeniesieniem praw autorskich do wykonanego projektu na Organizatora, począwszy od daty wpłynięcia pracy na konkurs. Dzięki temu Organizator konkursu będzie mógł wykorzystać zwycięski projekt podczas zagospodarowania terenu boiska
- udział w konkursie oznacza udzielenie Organizatorowi prawa do upublicznienia zgłoszonej pracy
4. Cele konkursu:
- zaprojektowanie gry wielkoformatowej, w którą zagrać może kilkoro uczniów, a która zostanie wymalowana na niezagospodarowanej części boiska
- zagospodarowanie pustych części terenu boiska szkolnego
- rozwijanie współodpowiedzialności za przestrzeń szkolną (upiększenie otoczenia)
- kształtowanie postaw współpracy
- rozwijanie wyobraźni plastycznej
- stosowanie kreatywnych rozwiązań, uwzględniających potrzeby
ludzi (uczniów) oraz kwestie bezpieczeństwa użytkowników
5. Zadanie:
- Przygotowanie prac plastycznych- projektów gier wielkoformatowych, które uprzyjemnią uczniom pobyt na szkolnym boisku (teren między szkołą, a salą gimnastyczną)
- Praca musi być wykonana starannie i przejrzyście, na formacie A3,
z uwzględnieniem kolorów farb, jakie potrzebne będą do namalowania gier na terenie boiska - Do pracy należy dołączyć zasady gry (naklejone lub czytelnie spisane na odwrocie pracy)
- Na jednej kartce, formatu A3, należy umieścić tylko jeden przykład gry wielkoformatowej
- Każdy uczeń lub zespół może złożyć maksymalnie dwa projekty.
6. Projekt powinien:
- Przedstawiać zagospodarowanie terenu boiska między szkołą, a salą gimnastyczną
- Dawać możliwość przeniesienia go na w/w teren z zastosowaniem trwałych, nietoksycznych farb
- Umożliwiać zabawę, grę większej grupie uczestników
- Przedstawiać dawne (często już zapomniane) gry podwórkowe lub zupełnie nowe pomysły gier.
7. Termin dostarczania prac:
8 stycznia - 21 lutego 2020 (rozstrzygnięcie w SP 5 do końca lutego 2020 r.).
8. Nagrody:
Zwycięskie projekty gier wielkoformatowych zostaną nagrodzone, a nazwiska autorów (autora) będą ogłoszone na stronie internetowej szkoły.
9. Uwagi końcowe:
Przystępując do Konkursu i akceptując niniejszy regulamin Uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych w celu przeprowadzenia konkursu i nagrodzenia zwycięzcy/ów.
Organizator ma prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu; dotyczy to głównie zmian terminów poszczególnych czynności konkursowych.
Uczestnicy mogą przekazywać swoje prace do biblioteki szkolnej
lub do każdej z osób koordynujących Konkurs, przez cały okres jego trwania.