Szanowni Państwo, drodzy Uczniowie
Informujemy o zmianach dotyczących logowania w dzienniku elektronicznym.
Uczniowie i Rodzice, którzy już wcześniej korzystali z dziennika elektronicznego mogą korzystać z nowej wersji Dziennika VULCAN. Aby tego dokonać należy zaktualizować swoje konto. Aktualizacja zajmuje zaledwie chwilę – system poprowadzi użytkownika przez kilka prostych kroków. Podczas aktualizacji Rodzic oraz Uczeń dokonują wyboru pomiędzy dwoma typami kont – zwykłym kontem lub kontem eduVULCAN, którego aktywacja umożliwi między innymi korzystanie z nowej aplikacji mobilnej dla Rodzica i Ucznia.
W celu dodatkowej weryfikacji Ucznia i Rodzica o podanie czterech ostatnich cyfr numeru PESEL Ucznia.
Aktualizacja konta Ucznia i Rodzica jest niezbędna, aby można było korzystać z Dziennika VULCAN, dlatego zachęcamy, aby nie odkładać jej zbyt długo.
Instrukcja aktualizacji konta Rodziców i Uczniów, a także wiele innych przydatnych informacji:
https://dziennik.vulcan.edu.pl/akz/
Rodzice i uczniowie, którzy nie posiadali wcześniej dostępu do dziennika elektronicznego otrzymają od wychowawcy kartkę z jednorazowym kodem aktywacyjnym do konta.
Aby wesprzeć Rodziców i Uczniów w procesie aktualizacji kont, firma Vulcan przygotowała wiele stron z dodatkowymi informacjami:
- dla Uczniów i Rodziców przed aktualizacją kont: https//dziennik.vulcan.edu.pl/akz
- dla Uczniów i Rodziców, którzy wybrali konto zwykłe: https//dziennik.vulcan.edu.pl/kzw
- dla Uczniów i Rodziców, którzy wybrali konto eduVULCAN: https//dziennik.vulcan.edu.pl/kev
- nowa odsłona dziennika: https://dziennik.vulcan.edu.pl/szk/
W związku z problemami technicznymi i wymuszoną inwentaryzacją kont uczniowski Offica365,
jesteśmy zmuszeni usunąć obecny dostęp do konta Office.
Pracujemy nad przywróceniem i odtworzeniem nowej bazy.
Za wszelkie niedogodności przepraszamy.