Ustawienie motywu

Showcases

Background

wybór koloru tła

w górę
best cheap hosting service
flaga
2021

Szkoła Podstawowa nr 5

im. Arkadego Fiedlera
w Gnieźnie
61 426 39 97

  • 000_0_wiosna.jpg
  • 0_00000.jpg
  • 000_1klasa2023.jpg
  • 000_2023.jpg
  • 2023_000.jpg
  • 2023_01.jpg
  • 2023_02.jpg
  • 2023_03.jpg
  • tlo0a.jpg
  • tlo0b.jpg
  • tlo00.jpg
  • tlo1.jpg
  • tlo1a.jpg
  • tlo1aa.jpg
  • tlo2.jpg
  • tlo3.jpg
  • tlo5.jpg
  • tlo6.jpg
  • tlo7.jpg
  • tlo8.jpg

A K T U A L N O Ś C I

Czcionka
  • domyślny
  • tytuł
  • data
  • losowo
więcej... kliknij SHIFT oraz wszystkie wiadomości wszystkie wiadomości
Czcionka

 w2100 pomysłów na nudę

w2 WSPIERANIE DZIECKA W CZASIENAUKI ZDALNEJ

w2Nauczanie zdalne – zalecenia dla rodziców

w2Poradnik dla rodziców

 

Szanowni Rodzice i Opiekunowie!

Sytuacja, w której się obecnie znaleźliśmy zaskoczyła nie tylko dyrektorów i nauczycieli, ale również uczniów i Was rodziców. Postawiła przed nami nowe wyzwanie, którym jest zorganizowanie pracy one-line. Dokładamy wszelkich starań, by przebiegała ona jak najlepiej i przynosiła oczekiwane efekty.

Jesteśmy Wam wdzięczni, drodzy Rodzice i Opiekunowie, że wspieracie swoje dzieci w uczeniu się. Za to, że codziennie pomagacie im w nauce, wspierając proces nauczania, zaproponowany przez szkołę. Za to, że czuwacie nad rozwojem emocjonalnym swych dzieci i dbacie, by rozsądnie się zachowywały. Z własnego doświadczenia wiemy, jakie to trudne!

My również codziennie spędzamy długie godziny przed ekranami komputerów, by przygotować się do pracy w następnym dniu i tygodniu. Nie zawsze udaje nam się zrealizować to, co zamierzaliśmy... 

W prawidłowym przebiegu zdalnego nauczania ważna jest też Państwa rola, ponieważ współpraca nauczycieli i rodziców są podstawą sukcesu. Dlatego pragniemy udzielić Państwu kilku rad, jak zorganizować dzieciom warunki do pracy w domu i jak wspierać je i motywować do systematycznego uczenia się poza szkołą.

Zdalne nauczanie nie zwalnia rodzica z dotychczasowego obowiązku kontrolowania przebiegu nauki swojego dziecka, a w obecnej sytuacji nakłada na niego wręcz nowe zadania, którymi są: zapewnienie odpowiednich warunków do nauki, dopilnowaniu tego, żeby dziecko w odpowiednim momencie usiadło przed komputerem do prac zadanych przez nauczyciela, zapanowanie nad dyscypliną pracy dziecka i udzielanie nauczycielom informacji zwrotnych o przebiegu nauczania.
Rodzic nie staje się nauczycielem, tylko organizatorem pracy dziecka. Stwarza mu odpowiednie warunki, wspiera i motywuje.

Nauczyciele natomiast odpowiadają za stronę merytoryczną procesu nauczania, czyli dostarczają odpowiednie materiały, zadają odpowiednie zadania, realizują treści nauczania. Rodzic musi pamiętać, że jego rola nie polega na tym, by pracować z dzieckiem. Ono powinno samodzielnie wykonywać zdania dostarczone przez nauczycieli. Nam zależy bardzo na informacji zwrotnej poprzez dziennik elektroniczny, e- mail, czy telefon, jak dziecko sobie radzi i czy rzeczywiście wykonuje w sposób swobodny przesłane zadania. Jeżeli dziecko będzie miało problem, to postaramy się zmienić formę zadawanej pracy, tak by była ona jak najbardziej zrozumiała.

 

 

 

 

 

 

 

W co gramy...

gra mumio agario SHERIO zbroje poki
 
       
miauczeć tngram krysztalow szary gra3a
         
gra 4 gra 11 gra 5  gra 6   

l

Ciekawe...

bledy zrob kartki taras jedzonko
BŁĘDY JĘZYKOWE...
  ZRÓB TO SAM...
KARTKI... 
OGRÓD I TARAS... 
Jedzonko
         
Drukuj